måndag 12 maj 2008

Ny start

Denna blogg har varit tyst tillräckligt länge nu.
Jag har haft stort sug på att blogga, men har varit osäker om jag kommer att ha tillräckligt med motivation att blogga regelbundet.

Nu är behovet större än någonsin och jag fortsätter att blogga i min gamla blogg, dels för att behålla min egen historia och dels för att jag inte vill skapa en ny blogg.

Jag behöver verkligen ta tag i mig själv. Nu finns det inga ursäkter längre, har jag sagt det förr eller? Sommaren är här och det finns alla möjligheter att röra på fläsket, utan ursäkter.

Vore underbart att tappa alla totalt onödiga kilon som jag konkar på dagligen och som inte tillför någon glädje i tillvaron.

So here we go again!

2 kommentarer:

Puma sa...

Kul att du är tillbaka!!! Jag ser fram emot fortsättningen! :-)

Leia sa...

Tack Puma!
Du är alltid varmt välkommen!
:O))