måndag 19 maj 2008

Stepper

Idag har det regnat hos oss och jag är en sådan otränad människa som inte har fått in den goda träningsvanan än att jag tränar i alla sorters väder. Så, för att inte ha en dålig ursäkt tänkte jag köpa en stepper. Har hittat en som ser bra ut på annons och kanske kan jag hämta upp den redan ikväll. Har haft en sådan liknande för många många år sen och tränade ganska flitigt på den. Jag är så chockad över att jag kan uppleva känslan av att jag vill röra på mig, det är stort ska ni veta...
















Vilket är ditt favoritmaskin att träna på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju så duktig!! :) Jätte duktig. Hoppas den funkar bra för dig.

Jag tycker verkligen om att cykla, tycker det är jätte skönt men den cykeln tar ju så stor plats! :(

Leia sa...

Det är just av den anledningen som jag inte vill ha ett stort redskap för att det tar mycket plats. Har haft en cykel en gång i tiden också och det var effektivt minns jag. Men vi har inte plats för maskiner i vårt nya boende. Barnen skulle bara klättra i den stup i ett.
Nu väntar jag bara på att säljaren ska ringa, så att jag verkligen får steppern. Tjohooo...