söndag 18 maj 2008

Inför morgondagen

Jag försöker redan nu att ställa in mig på en minimal eller ingen viktminskning inför morgondagens vägning. Jag har smygvägt mig lite av och till och märkt direkt resultat på vågen. Den har helt enkelt stått stilla. Jag har tydligt känt att mina muskler har fått jobba och varit svullna. Intalar mig att att bara hålla ut, för jag har ju trots allt märkt skillnad på kläderna bara denna vecka. Träningsbyxorna började redan hänga smått kring magen och jag har bara använt de två ggr hittills. Så ja, oavsett vad vågen visar imorgon, så vet jag att jag har positiva resultat bara på en vecka. Bara att hålla ut och hålla sig till planen. Idag planerar jag genomföra ett 2o min pilatespass mot kvällen.
Det känns verkligen skönt att röra på sig. Ingen är mer förvånad över alla dessa känslor än jag. Underbart!

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

Bra! Fokusera på hur kläderna känns och stirra dig inte blind på vågen! Det är rätt väg att gå.

Envis vinner.

:)

Leia sa...

Tack Magda!
Ja, envis är precis vad jag måste bli! Kul at du tittar in!