måndag 19 maj 2008

Resultat

Dagens vägning visade -0,4 kg på vågen. Så där får jag väl säga, men jag förväntade mig det också. Däremot var det ännu roligare att se hur mycket jag hade minskat sammantagen sedan den 21 april, då jag gjorde en mätning av alla kroppsdelar. Jag planerar att göra en sådan mätning en gång i månaden för att inte bli alltför besviken på vågresultatet.
Jag tar mått på; vad, knä, lår, stuss, höft, mage, midja, byst och arm. Det blev en total minskning på 26 cm. Den största minskningen var runt höften och magen, med 6 cm var. Det har jag känt väldigt tydligt på byxorna, kul att få det bekräftat också.

Vad fick du för resultat då?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul!!!!! Grattis och kämpa på!! ;)

Leia sa...

Tack tack! Försöker fokusera på den stora minskningen i cm istället för vikten i kg.
Lycka till du med!

Anonym sa...

Jättebra att ta till måttbandet i de lägen när vågen inte ger det resultat man önskar sig...

Länkar dig och följer dig hela vägen!