söndag 18 maj 2008

Skämmer bort mig själv

Ja, jag erkänner, även igår var jag på en shoppingrunda!
Jag har upptäckt hur kul det är att shoppa kläder till sig själv och barnen. Att det skulle ta mig så många år att upptäcka det roliga är ganska lustigt. Köpte mig lite fina underkläder. Tre bh och sex par fina trosor. Sådana sexiga trosor som jag aldrig köpt förr. Alltid har det bara handlat om flerpack och så enkla som möjligt. Det är riktigt horribelt, jag inser allt mer hur mycket jag har missunnat mig själv saker för att jag har haft så destruktiva tankar om mig själv. Det är så sorgligt egentligen att kvinnor faller lätt i den fällan och så blir man en bitterfitta...hahaaa

Idag tog jag på mig mina nya kläder och underkläder och vi gick alla ut på en promenad i stan för att hitta en frisör som var öppen och kunde klippa barnens hår, som har växt som ogräs på de. Nu är det fint klippa och vi fick en mysig runda tillsammans. Jag sitter och avnjuter mitt kaffe med skummad mjölk och så jag njuter...

Vad har du hittat på i helgen?

Inga kommentarer: