tisdag 24 juli 2007

Minus ett

Idag är min vägningsdag och jag har minskat ett kilo sedan förra veckan. Det som bör sägas är att jag har inte skött det på ett hälsosamt sätt. Har ätit McDonalds mat vid två tillfällen, vilket jag nästintill aldrig gör normala fall. Men fy, att bara minska ett kilo med tanke på hur jag har ätit gör det inte värt att fortsätta som jag har gjort. Nu ska jag äta som jag gjorde veckan innan. Det ger mer långvarigt resultat och framför allt hälsosammare. Tråkigt att jag skulle inse det genom the hard way.

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej! Såg att du länkat till min blogg. Skoj! Alltid roligt att råka på andra viktkämpar. Grattis till minus ett kilo!
Just nu går jag på halvfart i några veckor, men snart är jag på alerten igen och jagar kilon.
Ha det gott! Malin

Puma sa...

Ibland måste man lära sig the hard way antar jag. Lycka till med fortsättningen!!!! :-)

Anonym sa...

Ja men grattis till minuset!! ;)