fredag 20 juli 2007

Snedsteg

Igår var jag inte snäll mot mig själv. På något sätt blev jag triggat att äta mer. Efter en mysig stund med vänner och picknick i parken ville jag ha mer av samma mat. Jag åkte och handlade två dessertostar, chips, läsk och åkte hem, kollade på en film och åt. Bläää, vill verkligen inte göra om det. Så klart kunde jag inte låta mig själv behålla maten inför natten så ja, jag spydde. Idag känner jag mig svullen och trög i kroppen. Detta ska jag inte upprepa. Det är inte lönt. Det smakade heller inte lika gott som när jag åt picknicken med vännerna. Antar att jag ville förlänga den upplevelsen, men att göra det själv funkade inte lika bra. That's it! Never more.
Nu vill jag inte gräva mig in i detta utan tar den nya dagen som en möjlighet att göra så gott jag kan. Nu har jag avnjutit en god och nyttig frukost och ser fram emot att ha en skön dag, hoppas att du också får det!

Inga kommentarer: