tisdag 10 juli 2007

Ljuger spegeln?

När jag tänker tillbaka på tiden då jag verkligen trodde att jag var tjock så förstår jag inte riktigt vad som har hänt! Idag när jag väger 90 kg! känner jag mig inte lika tjock som när jag vägde runt 78 kg. Jag vet inte vad det är som har hänt med min kropp. Att ha fött tre barn antar jag gör sitt men ändå! Jag tror inte heller att jag ser hur tjock jag egentligen är längre. Igår tog jag dock en titt i spegeln bakifrån, vilket jag inte har gjort på evigheter och blev lite rädd. Jag är ju helt enorm! Det lustiga är att jag känner mig inte såååå tjock. Det är som om någon annan står framför spegeln än jag själv. Jag får inte på mig några byxor längre och om jag ändå får på mig ett par så mår jag inte bra i de och vill täcka för mina stora lår och höfter. Shit, vad har det blivit av mig. Jag förstår inte nojjan jag hade tidigare över min kropp, jag var aldrig modellsmal, men såg inte inte tjock ut, trots att jag kände mig det. Nu när jag är tjock och har ett ohälsosamt bmi så ser jag inte det.
Jisses, I really need help!
Inga mer ursäkter nu. Ska logga in på mitt konto på Viktklubb, där jag inte har varit på över ett halvt år! Hmm, ser att sida är helt förändrad också. Spännande, ska se över mina nya mål och planering.
I'll be back!

Inga kommentarer: