onsdag 4 juni 2008

B.S addiction

De som känner mig väl vet att jag är en Body Shop toka. Senaste tiden när jag inte har skött mig vad gäller träning och kost har jag däremot skapat mig en rolig last. När jag har pluggat har jag börjat gå till kafé i köpcentret och plugga. I köpcentret har jag gjort många besök på Body Shop och handlat ännu mer. Senast igår handlade jag i två omgångar. Först när jag var där och pluggade, sen berättade mannen min att skattepengarna hade kommit, då var jag ju så klart tvungen att gå och "unna mig" (yes, right!) något jag ville ha. Bland annat köpte jag dessa make-up produkter, exkl. läppstiftet.












Puderborsten är bara helt gudomligt fantastisk. Går du förbi en Body Shop butik måste du gå och prova den. Har aldrig i livet trott att en borste skulle kunna göra mig så upphetsad!

Har du någon Body Shop favorit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar deras butter.

Fick ett pressentkort av min syster som jag handlade upp i sthlm. Det blev coco butter och duchkräm :)

Leia sa...

Jassåå, vad trevligt! Det är skönt med presentkort, då får man fria händer och slipper få dubbletter.

Jag har en coco butter sen innan, men så upptäckte jag att de har en lotion som de kallar för milk i cocos och den är helt ljuvlig, så den var jag också tvungen att ha såklart.
Jag köpte en kakao scrup i förrigår och ville köpa köpa en kakao butter, men det var inte alls samma sorts lukt, så jag fick nöja mig med "kokosmjölken".
Sen har jag också köpt en mist, spray till ansiktet, C-vitaminserien, den är jätteskön att spreja med vid dessa varma dagar. Hela c-vit.serien är super.
Ja, jag kan hålla på hur länge som helst om B.S.
Kram!